حمل خودرو با خودروبر

حمل خودرو با خودروبر

1168 1 حمل خودرو با خودروبر

امداد خودرو و اتو سرویس فارما به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی و حمل خودروی شما می باشد. در هر ساعت از شبانه روز با تماس با شماره تلفن 02188862085 می‏ توانید از خدمات ما استفاده نمایید.

مزایای استفاده از خدمات حمل امداد خودرو و اتو سرویس فارما:

– حمل خودرو با خودروبر یا جرثقیل استاندارد و ناوگان به روز: در صورت عدم رعایت تناسب خودروبر و خودرویی که نیاز به حمل دارد، احتمال آسیب رسیدن به اجزای خودرو وجود دارد. به عنوان مثال خودروهای با ارتفاع پایین به دلیل احتمال آسیب رسیدن به اجزای بدنه به خصوص سپرهای جلو و عقب، قابلیت حمل با نیسان زنجیری را ندارند و منحصرا می بایست با خودروبر کفی حمل شوند. هم چنین خودروهای اتومات منحصرا می‏بایست توسط خودروبر کفی حمل شوند و در صورت حمل با نیسان زنجیری احتمال آسیب رسیدن به سیستم گیربکس آنها وجود دارد. در ناوگان حمل ما انواع مختلف خودروبر شمال نیسان زنجیری، نیسان چرخگیر، خودروبر کفی و خودروبر کفی با دکل جرثقیل دار وجود دارد و متناسب با درخواست مشتری، خودروبر مناسب جهت حمل ارسال میگردد.

– آماده سازی خودروی و ایمنی کامل خودرو در زمان حمل: در صورتی که آماده سازی خودرو جهت حمل با توجه به استانداردهای ایمنی انجام نپذیرد درصد احتمال آسیب رسیدن به خودرو بسیار بالا خواهد رفت. در برخی موارد مشاهده شده است با توجه به وقت گیر بودن رعایت این موارد ایمنی، بعضی موارد نادیده گرفته شده و باعث به وجود آمدن خسارات بیشتری شده است. تمام امدادگران ما آموزش‏ های لازم و دوره‏ های مرتبط را گذرانده اند و به شما اطمینان می دهیم حمل خودروی شما با رعایت تمام اصول ایمنی توسط افراد خبره انجام پذیرد.

– صرفه جویی در زمان: امداد خودرو و اتو سرویس فارما به صورت سیار و شبانه روزی در سطح شهر تهران به فعالیت میپردازد. ما تلاشمان ارائه خدمات در زمان مناسب به مشتریانمان است.

– ارائه خدمات حمل خودرو به سرتاسر نقاط ایران: امکان حمل برون شهری خودرو با صدور بیمه نامه حمل معتبر به سرتاسر ایران وجود دارد.

emdad حمل خودرو با خودروبر

جهت آشنایی مشتریان گرامی، انواع خودروبرها در ادامه توضیح داده است. بر اساس قیمت حمل، خودروبرها به ترتیب نزولی به صعودی مرتب شده اند.

1- نیسان زنجیری: در این مدل حمل، خودرو توسط یک جرثقیل دستی که روی نیسان وانت نصب شده است از محور جلو یا محور عقب بالا کشیده شده و حمل می گردد. این مدل حمل فقط جهت خودروهای داخلی استفاده می گردد. در این مدل حمل امکان آسیب رسیدن به خودرو از روش های حمل دیگر بیشتر است و تنها مزیت آن هزینه حمل پایین تر نسبت به بقیه خودروبرها می باشد. عموم خودوهای وارداتی، خودروهای با گیربکس اتومات و خودروهای شاسی بلند با این مدل خودروبر قابل حمل نمی باشند.

نیسان زنجیری حمل خودرو با خودروبر

2- نیسان چرخگیر: در این مدل چرخ های جلو یا عقب خودرو روی چرخگیر قرار گرفته و توسط جک هیدرولیک نیسان وانت، خودرو بالا آورده می شود. مزیت این روش نسبت به روش قبل حمل ایمن تر و عدم آسیب رسیدن به خودرو در زمان حمل می باشد. جهت حمل خودروهای ایرانی که یک محور خودرو سالم بوده و قابل حرکت می باشد، این روش توصیه می شود. عموم خودوهای وارداتی، خودروهای با گیربکس اتومات و خودروهای شاسی بلند با این مدل خودروبر قابل حمل نمی باشند.

نیسان چرخگیر حمل خودرو با خودروبر

3- خودروبر کفی با وینچ: در این مدل خودروبر خودروی معیوب با یک وینچ به روی کفی کشیده شده و حمل می گردد. در صورتی که خودرو آسیب جدی ندیده باشد و نیاز به جرثقیل جهت بلند کردن نباشد این روش پیشنهاد می گردد. عموم خودوهای وارداتی،خودروهای با گیربکس اتومات و خودروهای شاسی بلند با مدل خودروبر قابل حمل می باشند.

خودرو بر کفی وینچ دار حمل خودرو با خودروبر

4- خودروبر کفی با دکل جرثقیل دار: در صورتی که خودرو تصادف نموده باشد، واژگون شده باشد و یا در مکانی گیر افتاده باشد که قابل حمل با خودروبر کفی با وینچ نباشد از این روش حمل استفاده می گردد. ایم مدل خودروبر آماده سازی طولانی تری داشته و فقط در موارد خاص و تصادفات استفاده می گردد.

خودروبر جرثقیل حمل خودرو با خودروبر

5- خودروبر تریلر با قابلیت حمل 6 خودرو به بالا: این مدل حمل مختص شرکت ها و ارگان ها می باشد. با توجه به مدل تریلر قابلیت حمل 6 تا 12 خودرو به صورت همزمان وجود دارد.

تریلر خودروبر حمل خودرو با خودروبر

emdad حمل خودرو با خودروبر

موارد تاثیرگذار در قیمت حمل خودرو:

1 روش حمل خودرو و خودروبر مورد استفاده

2 مسافت طی شده داخل شهری و برون شهری

3 آماده سازی خاص مانند رفع واژگونی، حمل خودرو در رمپ پارکینگ و سایر موارد خاص

4 مدت زمان معطلی خودروبر در مبدا و مقصد

error: Content is protected !!
تماس با ما