بازگشت سانگ یانگ رکستون به ایران

0
(0)

جدیدترین نسل از سانگ یانگ رکستون، مجدداً شانس خود را در بازار ایران می‌آزماید. رکستون پیش از این به واسطه برخی مشکلات در تبلیغات و بازاریابی، خدمات سرتاسری و نوع طراحی آن نتوانسته بود همانند سایر هم‌وطنان کره‌ای خود در بازار ایران درخششی داشته باشد. سانگ یانگ رکستون G4، یک SUV نسبتاً لوکس است که از طراحی به‌روز شده‌ای سود می‌برد. ابعاد بزرگ این خودرو همراه با کابینی فراخ و جادار است که ظرفیت هفت نفر سرنشین را دارد. کابین از طراحی مطلوبی برخوردار بوده و سطح تجهیزات آن نیز مناسب است.

607 1024x768 بازگشت سانگ یانگ رکستون به ایران

در زیر کاپوت رکستون G4، یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو آرمیده که با کمک توربوشارژر قادر است 220 اسب بخار نیرو و 350 نیوتن متر گشتاور را در اختیار یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین قرار دهد. این خودرو دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل دارد. شاسی نردبانی شکل و کمک‌فنرهای گازی و تعلیق مستقل نشان از این دارد که یک SUv یا شاسی بلند با قابلیت‌های آفرود را می‌توانید انتظار داشته باشید نه یک کراس‌اوور شهری را.

608 بازگشت سانگ یانگ رکستون به ایران

در بخش ایمنی، رکستون مجهز به 9 ایربگ، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی تغییر لاین، سیستم مانیتورینگ سه‌بعدی 360 درجهٔ اطراف خودرو، هشدار نقاط کور، سیستم ترمز اضطراری و سیستم هشدار ترافیک از پشت است. رقبای رکستون در بازار ایران را باید هیوندای سانتافه، رنو کولئوس، کیا سورنتو و میتسوبیشی اوتلندر دانست و می‌توان انتظار داشت که قیمت این خودرو نیز در محدوده 220 تا 260 میلیون تومانی تعیین گردد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بدترین خودروهای 2017 از نظر مصرف کنندگان

0 (0) برای ما مهم است که بهترین خودروها را شناسایی کنیم؛ اما اطلاع از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد فارما