بوگاتی شیرون خاص با آپشن‌های میلیونی!

0
(0)

کوکو شنل یکی از مطرح‌ترین طراحان مد فرانسوی است و جمله‌ی مشهوری دارد که می‌گوید: “اشرافیت نقطه مقابل عوام است.” ما هنوز هم درباره‌ی این جمله بحث‌های زیادی داریم اما از یک چیز مطمئنیم و آن اینکه بوگاتی شیرون اصلاً خودروی عادی‌ای نیست. پیش پا افتاده‌ترین نکته‌ی شیرون موردبحث رنگ بدنه‌ی آن است. در ویدئوی منتشر شده می‌بینیم که مالک ژاپنی این خودرو دوستی دارد که رنگ آبی روشن خاص بدنه‌ی شیرون را ساخته است.

2571 1024x576 بوگاتی شیرون خاص با آپشن‌های میلیونی!

البته هرکسی که کیت فایبرگلاس خودروهای دهه 70 میلادی یا قایق‌های ماهیگیری دهه 90 را دید باشد قطعاً با این رنگ آشناست. البته دیدن این رنگ روی یک هایپرکار مشهور تجربه‌ی منحصربه‌فردی بوده اما ما مطمئن نیستیم که روی شیرون خیلی جلب‌توجه می‌کند یا نه.

2572 1024x576 بوگاتی شیرون خاص با آپشن‌های میلیونی!

یکی دیگر از ویژگی‌های این هایپرکار فرانسوی کابین با دوخت‌های نارنجی است که تضاد مناسبی با رنگ آبی بدنه ایجاد کرده است. مالک این خودرو بیش از یک میلیون دلار آپشن برای شیرون خود سفارش داد که شامل رنگ گران‌بهای یاد شده نیز می‌باشد.

2573 1024x576 بوگاتی شیرون خاص با آپشن‌های میلیونی!

به نظر می‌رسد در کالیپرهای ترمز خودرو از فونت کلاسیک و پیش از جنگ بوگاتی استفاده شده و رنگ آن به خوبی با کابین هماهنگی دارد. بخش از اسپویلر نیز نارنجی‌رنگ بوده و روی آینه‌های جانبی نیز طرح کوچک پرچم فرانسه دیده می‌شود.

2574 1024x576 بوگاتی شیرون خاص با آپشن‌های میلیونی!

ما تاریخچه‌ی پربار بوگاتی را تحسین کرده و به آن احترام می‌گذاریم اما انتخاب رنگ آبی برای بدنه‌ی شیرون باب میل همه نیست. ما دوست داریم این خودرو را زیر نور آفتاب هم ببینیم اما به نظر می‌رسد مالک خودرو علاقه‌ی زیادی به بیرون آوردن این هیولای کمیاب ندارد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

مشخصات روغن موتور

0 (0) اهمیت رنگ روغن موتور رنگ روغن به تنهایی معیاری مناسب جهت تشخیص كیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما