بیوگرافی لاستیک پیرلی

0
(0)

شرکت پیرلی (Pirelli & C.SpA) متشکل از یک گروه چند ملیتی می باشد که در میلان ایتالیا مستقر می باشد که سهام آن از سال 1922 میلادی در تالار بورس ایتالیا عرضه می گردد. این تولید کننده تایر ماشین در سال 1872 میلادی توسط جیوانی باتیستا پیرلی (Giovanni Battista Pirelli) در میلان ایتالیا تاسیس گردیده است که  به  لحاظ آماری این شرکت پنجمین تولید کننده لاستیک ماشین در دنیا می باشد که دارای 22 کارخانه و یک شبکه بازاریابی بزرگ با 10000 توزیع کننده می باشد.

pirelli f1 tires بیوگرافی لاستیک پیرلی

 شرکت پیرلی از سال 1907 اسپانسر مسابقات ورزشی متفاوت بوده و در حال حاضر تنها تامین کننده لاستیک ماشین برای مسابقات فرمول یک و مسابقات موتور سواری Superbike  تا سال 2018 می باشد. همچنین گروه پیرلی اسپانسر تیمهای فوتبال متعددی چه بصورت تبلیغات روی پیراهن و چه به لحاظ تبلیغات داخل استادیوم می باشد.

در حالیکه تولید لاستیک ماشین تا حدود 99 درصد محصولات این شرکت را تشکیل می دهد شرکت پیرلی پروژه Pzero خود را در زمینه تولید البسه ورزشی مدرن تاسیس کرده است. از جمله فعالیت های دیگر شرکت پیرلی می توان به فعالیت در زمینه انرژیهای تجدید پذیر (Renewable energy) و تحرک پایدار (Sustainable mobility) اشاره کرد. 

در حال حاضر لاستیک پیرلی با 4 برند متفاومت تولید و به بازار عرضه می شود که شامل پیرلی (Pirelli) , آگوم (Agom) , کوریر (Courier) , متزلر (Metzeler) می باشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بدترین خودروهای 2017 از نظر مصرف کنندگان

0 (0) برای ما مهم است که بهترین خودروها را شناسایی کنیم؛ اما اطلاع از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد فارما