ب‌ام‌و M4 CS، جایزه قهرمان موتو جی‌پی

0
(0)

ب‌ام‌و از سال 2003 تاکنون خودروهای جدیدی را به برندگان مسابقات موتورسیکلت‌رانی موتو جی پی اهدا کرده و مارک مارکز با فاصله زیاد از دیگران توانسته بیشترین جوایز را از این برند باواریایی دریافت کند. برای پنجمین سال، این موتورسوار 24 ساله اسپانیایی بهترین سوارکار فصل بوده و کلیدهای نسخه تولید محدود ب‌ام‌و M4 CS را دریافت کرده است. خودروی مذکور که اولین بار در ماه می و در خلال گرندپری اسپانیا رونمایی شد دارای رنگ آبی سن مارینو بوده و هم‌اکنون زیر پای موتورسوار تیم هوندا رپسول گاز می‌خورد.

366 1024x576 ب‌ام‌و M4 CS، جایزه قهرمان موتو جی‌پی

مارک مارکز از سال 2013 شروع به ایجاد کلکسیون ب‌ام‌و M خود کرده و در آن زمان توانسته اولین جایزه ب‌ام‌و M یعنی یک دستگاه M6 کوپه را به دست آورد. یک سال بعد او عملکرد خود را تکرار کرد و مدل M4 کوپه به او اهدا شد. در سال 2015 شاهد اهدای مدل M6 کانورتیبل به مارکز بودیم و سال پیش نیز او پشت فرمان M2 کوپه قرار گرفت. فصل 2017 که نشانگر نوزدهمین فصل حضور ب‌ام‌و در موتو جی پی به عنوان خودروی رسمی این مسابقات بوده، مارکز به 3 هزار مالک خوش‌شانسی می‌پیوندد که می‌توانند با M4 CS لذت سواری را تجربه کنند
در خلال فصل 2017 موتو جی پی، ب‌ام‌و خودروهای ایمنی M2، M3 و M4 GTS را در اختیار دست‌اندرکاران مسابقات گذاشته و البته چندین خودروی پزشکی X5 M را نیز به همراه یک خودروی مدیر ایمنی M5 و دو موتورسیکلت ایمنی S 1000 RR تدارک دیده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بدترین خودروهای 2017 از نظر مصرف کنندگان

0 (0) برای ما مهم است که بهترین خودروها را شناسایی کنیم؛ اما اطلاع از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد فارما