سیستم تشخیص جای پارک

0
(0)

بی ام‌ و تحقیق بر روی پروژه پیش‌بینی دینامیک جای پارک را تأیید کرد. این تکنولوژی که باهدف پیدا کردن جای پارک در کمترین زمان ممکن دنبال می‌شود در همایش TU-Automotive دیترویت، که یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های مرتبط با خودرو است به نمایش گذاشته می‌شود.

park سیستم تشخیص جای پارک

این تکنولوژی با به‌ روز رسانی تمام جای‌ پارک‌های منطقه مورد نظر در نقشه‌های دیجیتال کار می‌کند. این سیستم بااتصال به چندین هزار وسیله نقلیه، اطلاعات مربوط به وضعیت پارک (شامل خروج از پارکینگ، ورود به پارکینگ یا در حال جستجوی پارک) آنها را جستجو می‌کند. جستجوی راننده برای پارک بر اساس همین اطلاعات شکل می‌گیرد. درنهایت این سیستم محل پارک مناسب و تعداد راننده‌هایی که به دنبال جای پارک هستند را نشان می‌دهد.

بی ام و ادعا کرده است باوجود محدود بودن دستگاه‌های متصل به این سیستم، نتایج به‌دست آماده قابل‌ اطمینان خواهد بود. البته با افزایش تعداد دستگاه‌های متصل به این سیستم نتایج بهتری حاصل می‌شود. بی ام و همچنین اعلام کرده که ممکن است در آینده‌ای نزدیک، این سرویس در تمام ناوگان خودرویی به اشتراک گذاشته شود. در حال حاضر بیشتر خودروهای تولیدی این کمپانی قابلیت اتصال به این تکنولوژی را دارند.

BMW Predictive Parking سیستم تشخیص جای پارک

بی ام و با همکاری INRIX اولین خودروی آزمایشی مجهز به این سیستم که بی ام و i3 است را توسعه داده است. این خودروساز همچنین اعلام کرده که تست اولیه این سیستم با موفقیت انجام‌شده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بدترین خودروهای 2017 از نظر مصرف کنندگان

0 (0) برای ما مهم است که بهترین خودروها را شناسایی کنیم؛ اما اطلاع از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد فارما