عرضه فیس لیفت نیسان ترانو در هند

0
(0)

خودروی همزاد و دوقلوی رنو داستر که نیسان ترانو نام دارد، در سال جاری میلادی (2017) دستخوش فیس‌لیفت شد که شرح توضیحات آن در ذیل به عرضتان می‌رسد.

Nissan Terrano Front view 2 عرضه فیس لیفت نیسان ترانو در هند

شرکت نیسان هند، مدل ترانو 2017 را با بهایی معادل 999 هزار روپیه (حدود 15,390 دلار) در نمایشگاه سابق دهلی عرضه نمود. نیسان ترانو فیس‌لیفت شده، به‌روزرسانی‌هایی را در آرایش ظاهری خود به موازات الحاق برخی از تجهیزات جدید، شاهد بود. ترانو از حول‌وحوش سال 2013 میلادی وارد بازار شد و مدل سال جاری آن که دستخوش اصلاحات چندی گردید، به آن دسته از شاسی بلندهای کوچکی می‌پیوندد که به تجهیزات و سازوبرگ بیشتری نیاز داشتند (منظور برای رقابت در بازار است).

نسخه فیس‌لیفت ترانو از آپشن رنگ جدید بدنه و رینگ‌های کاملاً جدید آلومینیمی تراش خورده بهره می‌برد. جلوپنجره کرومی آن کمی بهبود یافته و اثر سیستم روشنایی نوینی در چراغ‌های جلوی آن مشاهده می‌شود. در تیپ‌های فوقانی این خودرو نیز، چراغ‌های عقب از سیستم روشنایی LED بهره می‌برند. مضاف بر آن، آینه‌های جانبی هم دستخوش فیس‌لیفت شده و اینک به چراغ‌های راهنما مجهز شده‌اند.

Nissan Terrano Interior 5 عرضه فیس لیفت نیسان ترانو در هند

اما به‌روزرسانی‌های بزرگ در کابین این خودرو رخ داده است. جایی که در آن مواردی چون یک سامانه اطلاعات – سرگرمی با صفحه‌ای به سایز 7 اینچ به همراه اتصالات تلفن هوشمند و نویگیشن، آیکون‌های لمسی، دکمه کنترلی بر روی فرمان، شیشه پنجره حساس به مانع سمت راننده و کروز کنترل، مشاهده می‌شوند. به این به‌روزرسانی‌ها، باید رنگ‌آمیزی جدید کابین را هم اضافه نمود که از مبلمانی به رنگ بژ و یا مشکی و یا دو رنگ قهوه‌ای و بژ بهره می‌گیرد. از آنجایی که تجهیزات ایمنی مایه نگرانی و دغدغه خاطر است، اینک ترانو به‌طور استاندارد به یک کیسه هوا در سمت راننده مجهز شده است؛ اما به غیر از تیپ پایه ترانو، تیپ XL این خودرو از تجهیزات ایمنی چون سامانه‌های ABS و EBD و ترمز کمکی بهره می‌برد، این در حالی است که تجهیزاتی همچون ESP و سامانه کمکی شروع حرکت از تپه‌ها تنها در تیپ اتوماتیک XV این خودرو عرضه می‌شوند.

پیشرانه‌های این خودرو همان نسخه‌های قبلی هستند و در گزینه‌های دیزلی و بنزینی در دسترس خریداران قرار می‌گیرند. پیشرانه دیزلی این خودرو همان نسخه 1.5 لیتری dci بوده که از رنو داستر اخذ شده و اینک با دو تنظیم متفاوت عرضه می‌شود: 85 اسب بخاری برای گونه پایه و 110 اسب بخاری برای گونه خاص و ویژه. پیشرانه بنزینی این خودرو هم در یک نسخه چهار سیلندر 1.6 لیتری عرضه می‌شود که از توانی معادل 102 اسب بخار و گشتاوری معادل 145 نیوتن‌متر برخوردار است. گزینه‌های مربوط به سامانه انتقال قدرت نیز، شامل گیربکس‌های 5 و 6 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک می‌شوند.

Nissan Terrano rear عرضه فیس لیفت نیسان ترانو در هند

رقبای نیسان ترانو شامل خودروهایی همچون رنو داستر، هیوندای کرتا، ماهیندرا XUV500، تاتا هگزا، ماهیندرا اسکوریپو و تاتا سافاری استورم می‌گردد؛ و در این ردیف قیمتی عمدتاً می‌توان سدان‌های سگمنت C از جمله هوندا سیتی، ماروتی سیاز و هیوندای ورنا را شاهد بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بدترین خودروهای 2017 از نظر مصرف کنندگان

0 (0) برای ما مهم است که بهترین خودروها را شناسایی کنیم؛ اما اطلاع از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد فارما