کلکسیون سفارشی رولزرویس سیلور گوست

0
(0)

رولزرویس در حالی گرامیداشت یک‌صد و یکمین سالگرد رکورد مؤسسان خود می‌باشد. چارلز رولز، کلاد جانسون و سر هنری رویس از نسل اول سیلور گوست برای طی فاصله‌ای 23127 کیلومتری بدون توقف استفاده کردند و موفقیت آن‌ها فورا در سراسر جهان بازتاب یافت. امروز به منظور گرامیداشت این رکورد رولزرویس در حال عرضه کلکسیون سیلور گوست خود که بر پایه مدل گوست 2018 بنا شده می‌باشد. تنها 35 دستگاه از این خودروی ویژه تولید خواهد شد. خودروهای یاد شده در گوودوود بریتانیا ساخته خواهند شد.

1124 کلکسیون سفارشی رولزرویس سیلور گوست

تمامی 35 خودرو دارای رنگ بدنه ویژه نقره‌ای هستند که ما را به یاد رنگ اولین نسل سیلور گوست می‌اندازد. دستگاه رنگ‌آمیزی درجه‌یک رولزرویس به 8 ساعت زمان نیاز دارد تا بتواند هر خودرو را رنگ نماید و البته از ذرات خالص نقره استفاده می‌کند. دیگر فاکتوری که ما را به یاد سیلور گوست قدیمی می‌اندازد جلوپنجره مشکی براق و همچنین مراکز رینگ کاملاً پولیش خورده است. جلوپنجره یاد شده پذیرای مجسمه نمادین روح اکستازی بوده و هم‌اکنون بیشتر از همیشه به چشم می‌آید.

1125 کلکسیون سفارشی رولزرویس سیلور گوست

رولزرویس در داخل کابین نیز از پوشش چرم سبز جنگلی به همراه چرم نقره‌ای نوینی که اولین بار در محصولات این کمپانی بکار رفته سود برده است. کنسول مرکزی نیز منحصربه‌فرد بوده و دارای جایگاه ویژه فنجان‌ها می‌باشد. پلاک کوچک با شیک نصب شده نیز با افتخار نشان دهنده سری تولید خودرو است. البته این استایل ویژه و منحصر به معنی عدم تجهیز به جدیدترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات رولزرویس همچون سه هدفون وای فای Kleer، ارتباطات USB و HDMI بهبود یافته، آنتن استاندارد 4G LTE، سرویس رادیوی دیجیتال ماهواره‌ای و… نیست.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بدترین خودروهای 2017 از نظر مصرف کنندگان

0 (0) برای ما مهم است که بهترین خودروها را شناسایی کنیم؛ اما اطلاع از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد فارما