بیوگرافی لاستیک دانلوپ

1
(1)

کمپانی دنلوپ (Dunlop Rubber) یک شرکت تولید کننده لاستیک در انگلستان می باشد که در اکثر قرن بیستم به تولید لاستیک و فرآورده های لاستیکی در اروپا فعالیت داشته است. این شرکت در سال 1985 میلادی بنا به مشکلات زیاد مالی به مجموعه شرکت BTR plc واگذار گردید که از آن زمان به بعد برند دنلوپ به کمپانیهای مختلفی در دنیا فروخته شده است.

Dunlop tyres image 1200x675 1024x576 بیوگرافی لاستیک دانلوپ

بعنوان مثال در ایالت متحده آمریکا برند دنلوپ توسط شرکت بزرگ گودیر تولید و به بازار آمریکا, اروپا و استرالیا عرضه می گردد و در هند نیز کمپانی رویا Ruia از برند دنلوپ تحت عنوان Dunlop India Ltd استفاده می کند. علاوه بر آن گروه آپولو نیز مسئولیت تامین لاستیک تحت برند دنلوپ را در منطقه آفریقای جنوبی را برعهده دارد. نهایتا تامین کننده برند دنلوپ در سایر نقاط آسیا و آفریقا به عهده شرکت سومیتومو (Sumitomo Rubber Industries) می باشد.

 در واقع تاریخچه تاسیس گروه دنلوپ به سال 1889 میلادی باز می گردد که در دوبلین واقع بود. علاوه بر لاستیک گروه دنلوپ تولیدات دیگری از جمله تجهیزات ورزشی, کفش ورزشی, چسب صنعتی, تجهیزات هوافضا و غیره داشته است که همانگونه که در بالا اشاره شد بنا به مشکلات مالی در سال 1985 میلادی تمای این شرکت به گروه BTR plc واگذار گردید. از آن زمان به بعد محصولات متفاوت دنلوپ از جمله لاستیک و سایر محصولات به سایر کشورها و کمپانیهای مختلفی فروخته شد.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بدترین خودروهای 2017 از نظر مصرف کنندگان

0 (0) برای ما مهم است که بهترین خودروها را شناسایی کنیم؛ اما اطلاع از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد فارما