کانسپت کای، تجسم مزدا 3 آینده

0
(0)

خودروسازان مشغول معرفی جدیدترین خودروها و کانسپت های خود در نمایشگاه توکیو 2017 بوده و مزدا نیز می‌خواهد با کانسپت Kai خود قلب دوستداران هاچبک ها را تسخیر نماید. این خودرو که به همراه کانسپت ویژن کوپه در غرفه مزدا خودنمایی خواهد کرد بنا به گفته شرکت نشان دهنده نسل جدید محصولات این کمپانی خواهد بود. مزدا هنوز جزئیات زیادی درباره کای منتشر نکرده اما می‌دانیم که این کانسپت دارای نسل بعدی پیشرانه اسکای اکتیو X بوده که اولین پیشرانه بنزینی با احتراق فشرده بازار می‌باشد. مزدا می‌گوید راندمان این پیشرانه 20 تا 30 درصد بیشتر خواهد بود و البته بهبود گشتاوری 10 تا 30 درصدی نیز خواهد داشت.

267 1024x576 کانسپت کای، تجسم مزدا 3 آینده

کانسپت کای، بیش از پیش نشان دهنده فلسفه طراحی کودوی مزدا بوده و احساس بلوغ بیشتری را به بیننده القا می‌کند. از نظر استایل و طراحی، این خودرو دارای ظاهری عضلانی بوده و قوس چرخ‌های گیرا به همراه چراغ‌های جلوی نازک از شاخصه‌های Kai به شمار می‌روند. در بخش عقب نیز شاهد دیفیوزر یکپارچه به همراه خروجی‌های دوگانه اگزوز و یک جفت چراغی هستیم که به شدت یادآور کانسپت RX ویژن می‌باشند.

268 کانسپت کای، تجسم مزدا 3 آینده

کانسپت جدید در کابین خود طراحی مینیمالیستی را در پیش گرفته است، روشی که قبلا در کانسپت ویژن کوپه دیده شده است. نشان دهنده‌های جلوی چشم راننده با اهرم تعویض دنده ساده در کنسول مرکزی و سیستم اطلاعات سرگرمی جای گرفته در داشبورد نازک مهم‌ترین ویژگی‌های کابین Kai هستند.

269 1024x576 کانسپت کای، تجسم مزدا 3 آینده

مزدا با کانسپت جدید خود تأکیدی دوباره روی آرامش کابین و سواری ساکت‌تر و راحت‌تر داشته و در عین حال خواسته که پرفورمنس بهبود یافته را نشان دهد. این کانسپت تجسمی از ابعاد و طراحی مزدا 3 بوده و این محصول مزدا قبلا طرفداران فراوانی در بین توده مردم داشته است. آیا کانسپت جدید مزدا رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت؟ برای فهمیدن این موضوع باید منتظر نسل بعدی مزدا 3 باشیم…

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بدترین خودروهای 2017 از نظر مصرف کنندگان

0 (0) برای ما مهم است که بهترین خودروها را شناسایی کنیم؛ اما اطلاع از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد فارما