گرامیداشت 70 سالگی تولید خودروهای پورشه

0
(0)

می‌خواهید کلکسیونی از پورشه‌های کلاسیک را ببینید؟ البته که باید به آلمان بروید؛ اما جدیدترین نمایشگاه این محصولات در موزه اشتوتگارت پورشه یا پارک اتواشتات گروه فولکس‌واگن در ولفسبورگ نیست بلکه این بار با یکدیگر به برلین می‌رویم.

1174 1024x660 گرامیداشت 70 سالگی تولید خودروهای پورشه

اینجا بود که پورشه اولین بار اجازه تولید مدل 356 را چندین دهه پیش به دست آورد؛ بنابراین برای گرامیداشت این حرکت تاریخی، آلمان نمایشگاه ویژه‌ای را افتتاح کرده‌اند. این نمایشگاه نشان دهنده لحظات تاریخی مهم پورشه است. همه محصولات از اولین 356 رودستر گرفته تا کانسپت میژن E جدید در این رویداد حضور دارند. همچنین یک میلیونمین دستگاه از پورشه 911 تولیدی به همراه باکستری ویژه، خودروی مسابقه‌ای 917/20 Pink Big و پانامرا توربو S E-Hybrid اسپورت توریسمو نیز در این نمایشگاه دیده می‌شوند.

1175 1024x683 گرامیداشت 70 سالگی تولید خودروهای پورشه

این نمایشگاه در برلین و در تأسیسات گروه فولکس‌واگن برپا شده است. مدیران پورشه به مدت هفت روز و از ساعت 10 صبح تا 8 شب پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود و البته هیچ هزینه‌ای بابت ورودی دریافت نمی‌شود. این تنها یکی از چند فعالیت ویژه پورشه برای گرامی داشت هفتادمین سالگرد تولید محصولات اسپورت خود است. نمایشگاه ویژه دیگری نیز در موزه Zuffenhausen برگزار خواهد شد. حسی به ما می‌گوید سورپرایزهای بیشتر پورشه در سال جاری رو خواهد شد!

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بدترین خودروهای 2017 از نظر مصرف کنندگان

0 (0) برای ما مهم است که بهترین خودروها را شناسایی کنیم؛ اما اطلاع از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد فارما